Oscillatory geometry Graceli
Calculation Graceli to geometric variations .
For areas and volumes adds oscillatory Graceli variable that multiplies the actual number , or even the variable logx / x that multiplies the actual number , which can be divisible by time, or even the speed of light through time, giving a quantum and statistical connotation .
Variable oscillation to Graceli areas, volumes , and circles , triangles and rectangles, and even variation in angles and sine , cosine , tangent , and others.
+ V = [ R * osc / t] / [ c / t ] .
+ V = logx / x * [ osc * R / t] / [ c / t ] . Infinitesimal sequential variables .
Osc osc * = 0 = Sine , 1 osc * , the * R * osc positive or negative value , osc * logx / x [ n ... ] .
v = variable.
osc = oscillation.
R = real numbers
ct = speed of light by time.
Laws of geometry Graceli oscillatory .
1 - The sum of the internal angles of a triangle will never be 180 degrees . For more angles we closed ends and open at another time .
2 - The value of pi is never repeated , ie , there is no pi to circle geometry in oscillatory Graceli .
3 - The values of the variables are trgonometria , or for sine, cosine , tangent , and have another trigonometry.
Thus , shapes, areas and volumes will always vary.
Example of cylinder volumes . but Graceli variable.
V = Ab . h = πr2h + [v = logx / x * [ osc * R / t] / [ c / t ] ] .
For cone area :
AT = Al + Ab = πrs + πr2 = πr ( r + s ) + [v = logx / x * [ osc * R / t] / [ c / t ] ] .
Areas spheres .
A = 4πrs2 ) + [v = logx / x * [ osc * R / t] / [ c / t ] ] .
For volume of spheres:
[v = logx / x * [ osc * R / t] / [ c / t ] ] .
And other volumes , shapes and areas .
Geometria oscilatória Graceli
Cálculo Graceli para variações geométricas.
Para áreas e volumes se acrescenta a variável oscilatória Graceli que se multiplica pelo número reais, ou mesmo a variável de logx/x que se multiplica pelo numero real, e que pode ser divisível pelo tempo, ou mesmo pela velocidade da luz pelo tempo, dando uma conotação quântica e estatística.
Variável oscilatória Graceli para áreas, volumes, e circunferências, triângulos, e retângulos, e mesmo para variação de ângulos, e senos, cossenos, tangentes, e outros.
+ v =[osc*R ] / t / [ c/t ].
+ v =logx/x * [osc*R] / t / [ c/t ]. Variáveis seqüenciais infinitésimas.
Osc = Oscilação = osc*0, osc*1, os*R, osc*R positivos ou negativos, osc* logx/x [n...].
v= variável.
osc = oscilação.
R = números reais
ct = velocidade da luz pelo tempo.
Leis da geometria Graceli oscilatória.
1- A soma interna dos ângulos de um triangulo nunca será 180 graus. Pois, teremos ângulos com pontas mais fechadas e que se abrem em outro momento.
2- O valor de pi nunca se repetira, ou seja, não existe o pi para o circulo na geometria oscilatória Graceli.
3- Os valores da trgonometria serão variáveis, ou seja, para seno, cosseno, e tangente teremos outra trigonometria.
Assim, formas, áreas, e volumes serão sempre variáveis.
Exemplo para volumes de cilindros . mas a variável Graceli.
V = Ab . h = πr2h + [v =logx/x * [osc*R] / t / [ c/t ]].
Para área de cone:
AT = Al + Ab = πrs + πr2 = πr (s + r) + [v =logx/x * [osc*R] / t / [ c/t ]].
Áreas para esferas.
A = 4πrs2 ) + [v =logx/x * [osc*R] / t / [ c/t ]].
E outros volumes, formas e áreas.
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