Oscillatory geometry Graceli
Calculation Graceli to geometric variations.
For areas and volumes adds oscillatory Graceli variable that multiplies the actual number, or even the variable logx / x that multiplies the actual number, which can be divisible by time, or even the speed of light through time, giving a quantum and statistical connotation.
Variable oscillation to Graceli areas, volumes, and circles, triangles and rectangles, and even variation in angles and sine, cosine, tangent, and others.
+ V = [R * osc / t] / [c / t].
+ V = logx / x * [osc * R / t] / [c / t]. Infinitesimal sequential variables.
Osc = Oscillation
* 0 = osc, osc * 1, * R osc, osc * positive or negative value, osc * logx / x [n ...].
v = variable.
osc = oscillation.
R = real numbers
ct = speed of light by time.
Example of cylinder volumes. but Graceli variable.
V = Ab. h = πr2h + v = logx / x * [osc * R / t] / [c / t].
Geometria oscilatória Graceli
Cálculo Graceli para variações geométricas.
Para áreas e volumes se acrescenta a variável oscilatória Graceli que se multiplica pelo número reais, ou mesmo a variável de logx/x que se multiplica pelo numero real, e que pode ser divisível pelo tempo, ou mesmo pela velocidade da luz pelo tempo, dando uma conotação quântica e estatística.
Variável oscilatória Graceli para áreas, volumes, e circunferências, triângulos, e retângulos, e mesmo para variação de ângulos, e senos, cossenos, tangentes, e outros.
+ v =[osc * R ] / t / [ c/t ].
+ v =logx/x * [osc*R] / t / [ c/t ]. Variáveis seqüenciais infinitésimas.
Osc = Oscilação
= osc * 0, osc *1, osc *R, osc * R positivos ou negativos, osc * logx/x [n...].
v= variável.
osc = oscilação.
R = números reais
ct = velocidade da luz pelo tempo.
Exemplo para volumes de cilindros . mas a variável Graceli.
V = Ab . h = πr2h + v = logx/x * [osc*R] / t / [ c/t ].
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